Vocabulario/Słownictwo

La comida – dominó / Jedzenie – domino

Hola,

desarrollando un poco la temática de la comida, os dejo este juego muy fácil y conocido por todos. Si es tan reconocido mundialmente y funciona muy bien desde hace siglos, ¿por qué no utilizarlo en clase? 🙂

A mis alumnos les gusta mucho el dominó aunque prefieren el dobble que es mucho más divertido y dinámico. Sin embargo, hay cosas que pasan a cada profesor y a veces uno necesita un momento de silencio (o al menos casi, por favor 😉 ) absoluto. Entonces divido la clase en grupos de dos o tres personas y les propongo este juego. Así, ellos se calman, dejan de hablar y empiezan a enfocarse en el nuevo vocabulario. Este plan lo llamo “comer el pastel y tenerlo también”.

Espero que vuestros alumnos lo practiquen muy concentrados. 😉

 

 

ESPAÑOL DESCARGAR – CLIK

ENGLISH DOWNLOAD – CLIK

PORTUGUÊS BAIXAR – CLIK

POLSKI POBIERZ – CLIK 

 

 

Nos vemos en Facebook o Instagram.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cześć,

rozwijając nieco tematykę związaną z jedzeniem, zostawiam Wam tę bardzo prostą i znaną przez wszystkich grę. Jeśli jest tak rozpowszechniona na świecie i działa od wieków, dlaczego nie użyć jej w klasie? 🙂

Moi uczniowie lubią domino, chociaż wolą dobble, która jest o wiele bardziej zabawna i dynamiczna. Jednakże, jest rzecz, która przytrafia się każdemu nauczycielowi i czasem potrzebuje chwili (o chociaż prawie, proszę 😉 ) absolutnej ciszy. W takich chwilach dzielę klasę na dwu lub trzyosobowe grupy i proponuję im tę grę. W ten sposób się wyciszają, przestają rozmawiać i zaczynają koncentrować się na nowym słownictwie. I wilk syty, i owca cała.

Mam nadzieję, że Wasi uczniowie będą ćwiczyć słówka bardzo skoncentrowani. 😉

 

 

ESPAÑOL DESCARGAR – CLIK

ENGLISH DOWNLOAD – CLIK

PORTUGUÊS BAIXAR – CLIK

POLSKI POBIERZ – CLIK 

 

 

Widzimy się na Facebooku oraz Instagramie. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagged , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *